مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 07:442019-11-12سياسي

نماینده استانی خانه احزاب در کمیسیون ماده 10 احزاب مشخص شد


محمدتبرایی توانست با 14 رای نماینده استانی احزاب در کمیسیون ماده 10 احزاب شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، انتخابات نمایندگان خانه احزاب در دو سطح ملی و استانی برای حضور در کمیسیون ماده 10 احزاب از صبح امروز (سه شنبه) بدون حضور خبرنگاران در تالار وزارت کشور برگزار شده است.

انتخابات نماینده احزاب استانی در کمیسیون ماده 10 برگزار شد و از 30 حزب استانی 16 حزب شرکت کرده اند که محمد تبرایی دبیر اجرایی خانه احزاب از سوی فراکسیون مستقلین و اعتدالگرایان، سید احمد نبوی دبیرکل حزب همدلی از سوی فراکسیون اصولگرایان و مدارایی از سوی فراکسیون اصلاح طلبان کاندیدا شدند که در نهایت با انصراب مدارایی، محمد تبرایی با نتیجه 14 بر 2 توانست نماینده استانی خانه احزاب در کمیسیون ماده 10 شود.

قرار است تا چند ساعت دیگر انتخابات نماینده احزاب ملی برای حضور در کمیسیون ماده 10 احزاب نیز برگزار شود که طبق پیگیری های خبرنگار فارس، از دو حزب اعتماد ملی و مجمع فرهنگیان برای حضور نیز دعوت به عمل نیامده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، جلسه انتخاب نماینده احزاب ملی و استانی در کمیسیون ماده 10 احزاب پنج شنبه دوم آبان ماه با حضور دو سوم احزاب مورد تایید وزارت کشور برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده استانی خانه احزاب در کمیسیون ماده 10 احزاب مشخص شد

نماینده استانی خانه احزاب در کمیسیون ماده 10 احزاب مشخص شد