مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 07:482019-11-12فرهنگي

تئاتر کودک باید تقویت شود/ نقش تربیتی تئاتر در تربیت نسل آینده


مدیرکل هنرهای نمایشی کشور با اشاره به اینکه هنر تئاتر به خاطر نقش تربیتی آن به مانند نان واجب است و باید آن را ارج نهاد گفت: نقش تعلیمی و آموزشی تئاتر کودک در تربیت نسل آینده بسیار جدی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان شهرام کرمی صبح امروز در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان با تقدیر از همت و تلاش و آفرینش گری هنرمندان در این دور از جشنواره اظهار کرد: به سهم خودم از نهادهای دست اندرکار در برگزاری این رویداد تلاش می کنم.

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان در این دور از جشنواره حضور پررنگی داشت و مشارکت خوبی را از خود نشان داد گفت: معقتدم باید از همین فردا باید برای برگزاری دوره آتی جشنواره برنامه ریزی و تلاش کنیم.

مدیرکل هنرهای نمایشی کشور با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان سرمایه های این مرز و بوم و امانتی در دست ما هستند که باید برای رشد و تعالی زندگی فردی و اجتماعی آنها تلاش کرد تأکید کرد: تئاتر یکی از راهکارهای اساسی در حوزه آموزش است که باید همواره نسبت به تقویت آن کوشید.

وی با اشاره به اینکه هنر تئاتر به خاطر نقش تربیتی آن به مانند نان واجب است و باید آن را ارج نهاد گفت: نقش تعلیمی و آموزشی تئاتر کودک در تربیت نسل آینده بسیار جدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر کودک باید تقویت شود/ نقش تربیتی تئاتر در تربیت نسل آینده

تئاتر کودک باید تقویت شود/ نقش تربیتی تئاتر در تربیت نسل آینده