مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 08:302019-11-12حوادث

اولتیماتوم معاون دادستان تهران به موادفروشان


بر اساس ماده 114 قانون آیین دادرسی کیفری اگر پلیس، خانه، محل و یا کارگاهی را کشف کند که مبادرت به فروش مواد مخدر می کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، مهدی مهرانگیز معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای انقلاب در حاشیه طرح ظفر 2 در جمع خبرنگاران در مقر پلیس پایتخت اظهار داشت: طرح ظفر 2 با زحمات شبانه روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر و صدور 200 حکم قضایی اجرا شد.

  معاون دادستان تهران تصریح کرد: قوه قضاییه با شدت و حدت در امر مبارزه با مواد مخدر قدم برمی دارد و با همکاری پلیس و قوه قضاییه شاهدیم که مناطق شوش، مولوی و هرندی پاکسازی شده اند؛ اگرچه صد درصد نیست و چند درصد جزیی هنوز کار باقی مانده اما توانسته ایم در این راستا گام های خوبی برداریم.

  مهرانگیز به ماده 114 قانون دادرسی کیفری اشاره و تصریح کرد: بر اساس این ماده قانونی این اجازه را داریم که در کارهایی که سلامت و امنیت جامعه است محل و کارگاه موردنظر پلمب شود.

وی اعلام کرد: اگر در اجرای طرح پلیس خانه ای را مشاهده کند که مبادرت به فروش مواد مخدر کرده است از ظرفیت ماده 114 استفاده کرده و پلاکارد بر سر در آن خانه نصب می کند و تا وقتی که پرونده مفتوح است اجازه باز کردن پلمب را نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولتیماتوم معاون دادستان تهران به موادفروشان

اولتیماتوم معاون دادستان تهران به موادفروشان