مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 08:542019-11-12سياسي

نگاهی بر یک کتاب با موضوع وحدت امت اسلامی


کتاب «بررسی منشور اخلاق دوستی، محبت و برادری در راستای وحدت امت اسلامی» نوشته فردین احمدی به بررسی رابطه محبت خدا به بندگان، محبت بندگان به خداوند و محبت مومنان نسبت به یکدیگر پرداخته است.

- کتاب بررسی منشور اخلاق دوستی، محبت و برادری در راستای وحدت امت اسلامی نوشته فردین احمدی به بررسی رابطه محبت خدا به بندگان، محبت بندگان به خداوند و محبت مومنان نسبت به یکدیگر پرداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، کتاب بررسی منشور اخلاق دوستی، محبت و برادری در راستای وحدت امت اسلامی نوشته فردین احمدی اثری است که به بررسی رابطه محبت خدا به بندگان، محبت بندگان به خداوند و محبت مومنان نسبت به یکدیگر پرداخته است.

به مناسبت هفته وحدت بخش کوتاهی از این اثر را مرورو می کنیم؛ قُولُواْ ءَامَنَّا بِاللَّهِ وَ مَا أُنزِلَ إِلَیْنَا وَ مَا أُنزِلَ إِلیَ إِبْرَاهِیمَ وَ إِسمَْاعِیلَ وَ إِسْحَاقَ وَ یَعْقُوبَ وَ الْأَسْبَاطِ وَ مَا أُوتیِ‏َ مُوسیَ‏ وَ عِیسیَ‏ وَ مَا أُوتیِ‏َ النَّبِیُّونَ مِن رَّبِّهِمْ لَا نُفَرِّقُ بَینْ‏َ أَحَدٍ مِّنْهُمْ وَ نحَْنُ لَهُ مُسْلِمُونَ اسلام در سایه وحدت انبیا است و مؤمنان نیز با یکدیگر باید پیوند اخوت و برادری داشته باشند إ ِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إ ِخْوَهٌ اخوت معنایی است که هم می تواند طبیعی باشد و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی بر یک کتاب با موضوع وحدت امت اسلامی

نگاهی بر یک کتاب با موضوع وحدت امت اسلامی