مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 09:032019-11-12سياسي

بختیار: نهادهای امنیتی اخلال در سخنرانی رییس جمهور را پیگیری کنند


نماینده مردم گلپگیان در مجلس شورای اسلامی با اعتقاد از این که عده ای معدود قصد ایجاد اخلال در سخنرانی رییس جمهور در یزد را داشتند از نهادهای قضایی و امنیتی و همچنین وزارت کشور خواست که این موضوع را مورد رسیدگی قرار دهند.

- بختیار: نهادهای امنیتی اخلال در سخنرانی رییس جمهور را پیگیری کنند نماینده مردم گلپگیان در مجلس شورای اسلامی با اعتقاد از این که عده ای معدود قصد ایجاد اخلال در سخنرانی رییس جمهور در یزد را داشتند از نهادهای قضایی و امنیتی و همچنین وزارت کشور خواست که این موضوع را مورد رسیدگی قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بختیار نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک به مناسبت هفته وحدت اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی رشادت های ملت در 8 سال دفاع مقدس، مقابله با تحریم های ظالمانه غرب علیه کشورمان همگی به سایه اعتماد و اطمینان مردم با همدلی و یکپارچگی انجام شد وگرنه تفرقه هر بنیانی را سرنگون می کند.

وی افزود: با توجه به اینکه روز گذشته رییس جمهور به عنوان مقام دوم کشور و دارنده ی مسئولیت های مهم در یزد سخنرانی داشتند این که عده ای معدود قصد داشتند در سخنرانی ایشان اخلال ایجاد کنند را محکوم می کنم و با توجه به بیانات صریح مقام معظم رهبری مبنی بر تقبیح حرکات خودسرانه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بختیار: نهادهای امنیتی اخلال در سخنرانی رییس جمهور را پیگیری کنند

بختیار: نهادهای امنیتی اخلال در سخنرانی رییس جمهور را پیگیری کنند