مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 09:412019-11-12اقتصادي

«پروانه ای» ها در پیله تنهایی


«شرایط فعلی ما در بازار دارویی جهان را باید این طور تشریح کرد که هر چند هنوز بیش از 90 درصد شرکت های داروساز اعلام می کنند که ایران شامل تحریم دارویی نیست و مشکلی برای انتقال دارو به ایران ندارند اما محدودیت های جدی ای که در مسیر نقل وانتقالات بانکی وجود .

- شرایط فعلی ما در بازار دارویی جهان را باید این طور تشریح کرد که هر چند هنوز بیش از 90 درصد شرکت های داروساز اعلام می کنند که ایران شامل تحریم دارویی نیست و مشکلی برای انتقال دارو به ایران ندارند اما محدودیت های جدی ای که در مسیر نقل وانتقالات بانکی وجود دارد کار را دشوار کرده و وقتی ارز به راحتی منتقل نشود، نمی توان انتظار داشت که دارو در سریع ترین زمان ممکن به کشور انتقال پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه صبح نو درباره وضعیت بیماران ای بی بعد از اعمال تحریم های دارویی نوشت: تحریم های دارویی آمریکا سبب نرسیدن پانسمان های مخصوص به بیماران پروانه ای شده و بنابر اعلام هاشمی گلپایگانی، مدیرعامل خانه ای بی این موضوع منجر شده تا 15 نفر از این بیماران جان خود را از دست بدهند.

در پی این اطلاع رسانی، وزارت بهداشت اعلام کرد که تعدادی پانسمان برای این بیماران به کشور وارد شده و در اختیار آنها قرار داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پروانه ای» ها در پیله تنهایی

«پروانه ای» ها در پیله تنهایی