مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 09:562019-11-12سياسي

فرایند چاپ تعرفه های اخذ رأی آغاز شده است


سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به سه پیشنهاد وزارت کشور به شوارینگهبان برای برگزاری انتخابات الکترونیکی، گفت: کار چاپ تعرفه های اخذ رأی از هفته گذشته آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیداسماعیل موسوی در همایش معاونین سیاسی، امنیتی، اجتماعی و مدیران کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری های با اشاره به افتتاح رسمی ستاد انتخابات کشور توسط وزیر کشور، اظهار داشت: به حول و قوه الهی فرایندهای اجرایی انتخابات از دهم آذر ماه با ابلاغ دستور شروع انتخابات از سوی وزیر به فرمانداران مراکز حوزه های انتخابیه آغاز می گردد و فرایند ثبت نام نیز بلافاصله بعد از اعلام وصول دستور شروع انتخابات توسط فرمانداران، در 208 فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه و ستاد ثبت نام وزارت کشور کلید خواهد خورد.

وی همچنین با اشاره به این که هماهنگی لازم با وزارت امور خارجه در زمینه ثبت نام داوطلبانی که در خارج از کشور قصد ثبت نام دارند، انجام شده و آمادگی کامل در این خصوص وجود دارد تصریح کرد: فرم ثبت نام بازبینی شده و بخشی از مفاد آن تغییر، ادغام یا حذف شده است تا سهولت در ثبت نام را افزایش دهد.

موسوی افزود: صد در صد ثبت نام در بستر سامانه جامع انتخابات انجام خواهد گرفت و پیش بینی ما این است که در روز های آخر ثبت نام، تراکم متقاضیان ثبت نام بیشتر خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند چاپ تعرفه های اخذ رأی آغاز شده است

فرایند چاپ تعرفه های اخذ رأی آغاز شده است