مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 11:272019-11-13سياسي

استقرار میز خدمت در ادارات میامی از مصادیق رعایت حقوق شهروندی است


معاون سیاسی فرماندار میامی بابیان اینکه مردم در ادارات باید تکریم شوند، گفت: استقرار میز خدمت در ادارات شهرستان از مصادیق رعایت حقوق شهروندی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل اسدیان بعدازظهر چهارشنبه در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی میامی به میزبانی سالن جلسات فرمانداری شهرستان ضمن بیان اینکه یکی از مهم ترین مصادیق رعایت حقوق شهروندی در ادارات فعالیت جدی میز خدمت است، ابراز داشت: برپایی میز خدمت در بحث بررسی و ارزیابی عملکرد ادارات در اولویت اول قرار دارد.

وی افزود: بر همین اساس تمامی دستگاه های اجرایی میامی موظف هستند میز خدمت را در قسمتی از محل خدمت خود دایر کنند تا تمامی مراجعه کنندگان بتوانند از خدمات آن بهره مند باشند.

معاون سیاسی فرماندار میامی ضمن بیان اینکه رسیدگی به حقوق شهروندان از وظایف حاکمیت در قبال مردم محسوب می شود، ابراز داشت: یکی از راه های حفظ و صیانت از حقوق شهروندی آشنا کردن مردم از حقوق شهروندی از طریق آموزش به وسیله رسانه ها است.

اسدیان ضمن بیان اینکه تکریم مردم و ارائه خدمات مناسب به شهروندان از مصادیق حقوق شهروندی است که احترام به این مهم خود در زمره حقوق شهروندی محسوب می شود، ابراز داشت: همه مدیران ملزم به رعایت حقوق شهروندی در دستگاه های اداری هستند و باید کوشید تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار میز خدمت در ادارات میامی از مصادیق رعایت حقوق شهروندی است

استقرار میز خدمت در ادارات میامی از مصادیق رعایت حقوق شهروندی است