مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 12:492019-11-13حوادث

سایت های همسریابی یا بهشت کلاهبرداران!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علیرضا لطفی رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در یادداشتی نوشت: به تازگی خانمی با مراجعه به پلیس آگاهی به طرح شکایت از فرد کلاهبرداری پرداخته که در یک سایت همسریابی با وی آشنا شده و پس از جلب اعتماد وی مبلغ هنگفتی .

- به تازگی خانمی با مراجعه به پلیس آگاهی به طرح شکایت از فرد کلاهبرداری پرداخته که در یک سایت همسریابی با وی آشنا شده و پس از جلب اعتماد وی مبلغ هنگفتی را تحت عنوان خرید ملک با شرایط ویژه از وی کلاهبرداری نموده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علیرضا لطفی رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در یادداشتی نوشت: به تازگی خانمی با مراجعه به پلیس آگاهی به طرح شکایت از فرد کلاهبرداری پرداخته که در یک سایت همسریابی با وی آشنا شده و پس از جلب اعتماد وی مبلغ هنگفتی را تحت عنوان خرید ملک با شرایط ویژه از وی کلاهبرداری نموده است.

کارآگاهان پلیس، بلافاصله پس از وصول شکایت مالباخته، با انجام یک سلسله اقدامات پلیسی موفق به دستگیری فرد کلاهبردار گردیدند، اما نکات تامل برانگیزی در این پرونده موجود می باشد که بازگویی آن می تواند از تکرار اتفاقاتی از این دست برای سایر زنان مجردی که اقدام به عضویت در سایت های همسریابی می نمایند جلوگیری بعمل آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت های همسریابی یا بهشت کلاهبرداران!

سایت های همسریابی یا بهشت کلاهبرداران!