مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 17:252019-11-13فرهنگي

«ماردوش» جوایز جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را از آن خود کرد


«افسانه ماردوش» توانست در بیست و ششمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان جوایز بسیاری را از خود کرده و بدرخشد.

- ماردوش جوایز جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را از آن خود کرد افسانه ماردوش توانست در بیست و ششمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان جوایز بسیاری را از خود کرده و بدرخشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، نمایش افسانه ماردوش از تولیدات کانون پرورش فکری استان در بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان توانست در بخش های مختلف برگزیده شود.

نمایش افسانه ماردوش به نویسندگی منوچهر اکبرلو، کارگردانی محمد جهان پا و تهیه کنندگی کانون خراسان رضوی برگزیده شد.

این نمایش که در بخش نوجوان بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان شرکت کرده بود توانست جوایز مختلفی را به خود اختصاص دهد.

تندیس و لوح تقدیر بهترین نمایش از خانه تئاتر کشور، تندیس و لوح تقدیر مرکز ملی استیژ ایران، نشان زرین مرغک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، نمایش اول برگزیده از نگاه تماشاگران، تندیس و لوح تقدیر بهترین کارگردانی محمد جهانپا، تندیس و لوح تقدیر بهترین طراحی صحنه مهدی شرفی، تندیس و لوح تقدیر بهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ماردوش» جوایز جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را از آن خود کرد

«ماردوش» جوایز جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را از آن خود کرد