مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 18:272019-11-13اجتماعي

تنها خودروی جا مانده در پارکینگ اربعین، به شهرداری مهران منتقل شد


تنها خودروی به جامانده در پارکینگ مرزی اربعین به شهرداری مهران منتقل شد.

- حجت الله نصیری پور شهردار مهران عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با توجه به مراجعه زائرین به مهران در طول سال به خصوص در ایام اربعین تقویت زیرساخت های شهرداری این شهرستان سبب ارائه خدمات رسانی بیشتر و بهتر به زوار خواهد شد.

وی افزود: در ایام اربعین به سبب پارک ماشین زائران بر روی چمن ها، فضای سبز، بلوارها، و … سبب خساراتی به زیرساخت های شهرداری مهران شد.

شهردار مهران ادامه داد: در حال حاضر تنها یک خودرو در پارکینگ اربعین وجود دارد که به دلیل عدم مراجعه مالک، خودرو به شهرداری انتقال داده شده است.

وی بیان کرد: با نزدیک شدن به فصول بارندگی های فصلی و کاهش بلایای طبیعی لایروبی رودخانه فصلی شماور در دستور کار شهرداری مهران قرار گرفت.

نصیری پور ادامه داد: این عملیات با لایروبی مسیر و رفع انسداد موضعی ناشی از درختان و بوته های خودرو اصلاح، که در نتیجه آن علاوه بر زیبایی بستر رودخانه، از حوادث احتمالی در مواجهه با سیلاب و طغیان رودخانه وناقل بیماری سالک نیز جلوگیری می شود.

وی یادآور شد: فراهم بودن شرایط برای هدایت صحیح و مناسب آب های سطحی در رودخانه ها، لایروبی و بسترسازی تمامی کانال ها و رودخانه های سطح شهر در راستای جلوگیری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها خودروی جا مانده در پارکینگ اربعین، به شهرداری مهران منتقل شد

تنها خودروی جا مانده در پارکینگ اربعین، به شهرداری مهران منتقل شد