مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 05:112019-11-14بين الملل

برقراری آتش بس بین جهاد اسلامی و رژیم صهیونیستی


منابع مصری مسؤول اعلام کردند، توافق آتش بس بین رژیم صهیونیستی و جنبش جهاد اسلامی در غزه از ابتدای امروز (پنج شنبه) تحت نظارت مصر منعقد و اجرایی شد.

- منابع مصری مسؤول اعلام کردند، توافق آتش بس بین رژیم صهیونیستی و جنبش جهاد اسلامی در غزه از ابتدای امروز (پنج شنبه) تحت نظارت مصر منعقد و اجرایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری فرانسه به نقل از منابع آگاه گزارش داد، به دنبال تلاش های مصر و با تایید گروه های فلسطینی از جمله جنبش جهاد اسلامی توافق آتش بس حاصل شد.

همچنین منابع به قدس پرس گفتند، در سایه موافقت گروه های فلسطینی و جهاد اسلامی با پیشنهاد مصر برای توقف درگیری ها و حفظ ماهیت مسالمت آمیز تظاهرات بزرگ بازگشت و موافقت اسراییل با پیشنهاد مصر در زمینه توقف درگیری ها و ترورها و نیز توقف تیراندازی به تظاهرکنندگان در تظاهرات بازگشت توافق شد آتش بسی از ساعت پنج و نیم بامداد امروز اجرایی شود.

به این ترتیب بعد از شهادت ده ها فلسطینی و زخمی شدن 100 تن در دور جدید حملات صهیونیست ها که از صبح روز سه شنبه شروع بود، رژیم صهیونیستی و جنبش جهاد اسلامی با درخواست مصر مبنی بر اجرایی کردن آتش بس از امروز موافقت کردند.

قبل از این محمد الهندی، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی گفته بود، جهاد اسلامی سه شرط برای پذیرش آتش بس با اسراییل مطرح کرده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری آتش بس بین جهاد اسلامی و رژیم صهیونیستی

برقراری آتش بس بین جهاد اسلامی و رژیم صهیونیستی