مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 05:482019-11-14سياسي

اربعین گام بزرگی در مسیر شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی با قدرت معنوی است


سرلشکر باقری با بیان اینکه مراسم اربعین دارای یک نماد جهانی است گفت: اربعین گام بزرگی در مسیر شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی با قدرت معنوی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرلشکر محمد باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح صبح امروز در مراسم تقدیر از خادمان اربعین حسینی اظهار کرد: مراسم اربعین به عنوان نماد وحدت و جوشش ملت ایران، عراق و بسیاری از آزادی خواهان و علاقه مندان اهل بیت شده است، این مراسم به خوبی به جهان نشان می دهد اعتقاد اسلامی چه حرکت، چه موج و چه سیلی می تواند ایجاد کند.

وی افزود: در جهان شاهدیم در صورت برگزاری مراسمی در مکانی با حضور صرف چند هزار نفر، چقدر به آن می پردازند و آن را بزرگ می کنند اما مراسمی در جهان سالهاست آغاز شده و توسعه پیدا می کند که بین 15 تا 20 میلیون نفر در آن جمع شده و با مشکلات فراوان با پای پیاده عاشقانه عزاداری می کنند و اوج وفاق را به پوشش می گذارند اما هیچ اتفاق خبری از آن بروز نمی دهد.

سرلشکر باقری تصریح کرد: این مراسم پیامی جهانی دارد، هر چه آن را نمایش نمی دهند، بیشتر به آزادیخواهان اثبات می شود این مراسمی اصیل است.

رییس ستادکل نیروهای مسلح گفت: مراسم اربعین گام بزرگی در مسیر شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی با قدرت معنوی است، اتحاد نمایش گذاشته در این مراسم در میان گروه های مختلف شیعه و مسلمانان، دو ملت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین گام بزرگی در مسیر شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی با قدرت معنوی است

اربعین گام بزرگی در مسیر شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی با قدرت معنوی است