مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 07:362019-11-14اجتماعي

«2018» را خاطره نکنید/ گردشگری در اوج بماند


همدان و روزهای پرجنب و جوش گردشگری 2018 به یک سالگی خود رسید، روزهایی که نباید به فراموشی سپرده شود یا در همان ایام باقی بماند، رونق گردشگری مطالبه همدان تاریخی است برای این سال و سال های سال.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، 2018 نمادی که برای همدانی ها فراموش نشدنی است، سالی که همدان عنوان پایتختی گردشگری آسیا را به خود اختصاص داد و چشم نه تنها کهن ترین قاره بلکه جهان به پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین بود.

از طرف دیگر چهلمین نشست سالانه اجلاس جهانی گردشگری (UNWTO) پاییز سال گذشته (2018) در همدان برگزار شد و حالا در سالگرد این رویدادهای گردشگری بین المللی قرار داریم، رویدادهایی که قبل، حین و بعد از برگزاری همگان بر آن بودند که می توانند همدان را به جایگاه اصلی خود در گردشگری برساند، موضوعی که مغفول مانده بود.

سال 2018 قرار بود نقطه عطفی در تاریخ همدان باشد و گردشگری همدان را به اوج برساند حالا که در یک سالگی این رویدادها قرار داریم، تغییر و تحولات ناشی از چنین رویدادهایی باید در همدان دیده شود.

همدان در حال حاضر از برخی از زیرساخت های گردشگری برخوردار است اما این زیرساخت ها برای رونق همدان، شهری که اکنون جایگاه خاصی در گردشگری جهان دارد، کافی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«2018» را خاطره نکنید/ گردشگری در اوج بماند

«2018» را خاطره نکنید/ گردشگری در اوج بماند