مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 09:532019-11-14سياسي

پیگیری مهر نتیجه داد/ محله عمارت میامی ساماندهی می شود


در پی گزارش خبرگزاری مهر استان سمنان پیرامون وضعیت نابسامان محله عمارت میامی، فرماندار این شهرستان دستور رسیدگی و پیگیری درباره وضعیت این محله را داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازآمده بود که محله عمارت میامی متأسفانه میزبان خیل عظیمی از کسانی است که به اعتیاد مبتلا هستند یکی از معضلات این محله همچنین فراغ بال معتادان و جولان آن ها در کنار سلب آسایش ساکنان محله است.

در این گزارش آمده است: محله زیبا و قدیمی عمارت میامی با مشکلات عدیده ای روبرو است، بی برنامگی مسئولان برای رفع معضلات فرهنگی از یک سو و از سوی دیگر عدم احساس امنیتی که مردم دارند سبب شده تا مردم در این محله تشویش را تجربه کنند.

در دیگر بخش گزارش می خوانیم: محله ای که می تواند نبض تپنده شادی و نشاط و همچنین محلی برای جذب گردشگران باشد این روزها خاکستری ترین اوقات خود را سپری می کند، اینجا مردم از همزیستی با معضلات اجتماعی احساس ناامنی می کنند .

باید دید مسئولان بالاخره چه زمان برای ساماندهی محله عمارت دست به کار می شوند.

عمارت این روزها در آرزوی روزگاری خوب است.

فرماندار میامی اما در نشست صبح پنج شنبه کارگروه ساماندهی اجتماعی و فرهنگی میامی گفت: تمام دستگاه های اجرایی ملزم هستند که آمار دقیقی از وضعیت محله امارت ازجمله آمار تعداد خانوار، تعداد معتادان و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مهر نتیجه داد/ محله عمارت میامی ساماندهی می شود

پیگیری مهر نتیجه داد/ محله عمارت میامی ساماندهی می شود