مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 14:172019-11-14سياسي

اجرای چهار برنامه 5 ساله با نگاه آسیب زدایی/حافظ اسرار نیروهای مسلح هستیم


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: سازمان در طول 20 سال گذشته چهار برنامه پنج ساله را با نگاه آسیب زدایی اجرا کرد و اکنون دو سال از برنامه پنج ساله پنجم آن می گذرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین شکرالله بهرامی عصر امروز در همایش فرصت های تحول در سازمان قضایی نیروهای مسلح در سالن همایش مرکز آموزش قوه قضاییه با اشاره به فعالیت سازمان قضایی نیروهای مسلح اظهار کرد: این سازمان در 31 استان کشور فعالیت دارد و استقرار سازمان در 43 نقطه در ایران است.

  وی ادامه داد: دسترسی عادلانه به خدمات سازمان قضایی نیروهای مسلح ایجاب می کند که این سازمان، نواحی به وجود آورد، اما کمبود بودجه مانع است، هدف سازمان قضایی نیروهای مسلح صیانت از این نیروها است و این سازمان حافظ اسرار نیروهای مسلح است.

  رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح افزود: برخی از پرونده ها توسط روسای قوه قضاییه به صورت ویژه به این سازمان ابلاغ می شود، هر چند که برخی از متهمان این پرونده ها غیرنظامی هستند.

  بهرامی رویکرد سازمان قضایی نیروهای مسلح را پیشگیری از جرم دانست و تصریح کرد: این سازمان آگاه سازی نیروهای مسلح را در دستور کار خود دارد، سازمان در طول 20 سال گذشته چهار برنامه پنج ساله را با نگاه آسیب زدایی اجرا کرد و اکنون دو سال از برنامه پنج ساله پنجم آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای چهار برنامه 5 ساله با نگاه آسیب زدایی/حافظ اسرار نیروهای مسلح هستیم

اجرای چهار برنامه 5 ساله با نگاه آسیب زدایی/حافظ اسرار نیروهای مسلح هستیم