مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 13:202019-11-15سياسي

نشست نمایندگان حوزه های انتخابیه با نماینده ولی فقیه در مازندران


نمایندگان 12 حوزه انتخابیه استان با نماینده ولی فقیه در مازندران نشست مشترک برگزار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ی مرکز مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران در جلسه مشترک با نمایندگان 12 حوزه انتخابیه استان ،بررسی و طرح موضوعات متفاوت در حوزه اقتصادی،کشاورزی،اجتماعی و توسعه ای استان را در این نشست مهم عنوان کرد.

وی با بیان اینکه ضمن حفظ وحدت و پرهیز از قومیت گرایی استفاده از ظرفیت های استان مازندران هدفگذاری می شود گفت: در سفر آتی رییس جمهور به مازندران نیز موضوعات پسماند،جنگل،ایجاد منطقه آزاد و کشاورزی طرح خواهد شد.

رییس مجمع نمایندگان مازندران هم با اشاره به اینکه وحدت میان نمایندگان سبب انتقال گاز سمنان به مازندران و جلوگیری از قطع گاز شد افزود:در انتقال آب خزر به سمنان اگر تلاش نمایندگان استان نبود شاهد وضعیت نامناسبی بودیم.

نانواکناری با بیان اینکه وضعیت پسماندها و شیرابه های سرازیر شده در رودهای استان و جنوب سلسله جبال البرز خطرآفرین است از دریافت بودجه اختصاصی حل پسماند به مبلغ 700 میلیارد تومان خبر داد.

نانواکناری با تاکید بر اینکه رفع معضل پسماند در مازندران ضرورت دارد تصریح کرد:وحدت نمایندگان در کنار فعالیت های نمایندگی ولی فقیه در استان زمینه ساز انجام اقدامات اثربخش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست نمایندگان حوزه های انتخابیه با نماینده ولی فقیه در مازندران

نشست نمایندگان حوزه های انتخابیه با نماینده ولی فقیه در مازندران