مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 12:292019-11-16دانش

مهلت ثبت نام در جایزه علیمحمدی تمدید شد


پژوهشگاه دانش های بنیادی با همکاری انجمن فیزیک ایران از سال 1390 به رساله های برتر دکتری فیزیک که در داخل کشور تهیه شده باشند جایزه ای به نام «جایزه علیمحمدی» اعطا می کند.

- پژوهشگاه دانش های بنیادی با همکاری انجمن فیزیک ایران از سال 1390 به رساله های برتر دکتری فیزیک که در داخل کشور تهیه شده باشند جایزه ای به نام جایزه علیمحمدی اعطا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این جایزه به پاس خدمات علمی و دانشگاهی شهید دکتر مسعود علیمحمدی، استاد فقید دانشگاه تهران و اولین دانش آموخته دکتری فیزیکِ داخل کشور، از جمله نقش مؤثرش در زیرساخت علمی پژوهشگاه دانش های بنیادی و تلاش های وی برای برپایی تحصیلات تکمیلی در ایران، به نام او نامگذاری شده است.

نظر به اثری که اعطای جایزه علیمحمدی در رشته فیزیک در میان محققان جوان و مستعد داشته و برای تداوم خاطره شهید علیمحمدی، پژوهشگاه دانش های بنیادی از سال 1395 اعطای این جایزه را به رشته ریاضی نیز تسرّی داده است تا انگیزه بیشتری برای ارائه رساله های دکتری ارزشمندتر در ریاضیات ایجاد شود.

انتخاب برندگان این جایزه با همکاری انجمن ریاضی ایران صورت می گیرد.

شرایط شرکت و نحوه انتخاب : این جایزه در سال 1398 به رساله های دکتری برگزیده که در داخل کشور تهیه شده و طی سال های 1395 الی 1397 مرحله دفاع را گذرانده باشند، اعطا می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام در جایزه علیمحمدی تمدید شد

مهلت ثبت نام در جایزه علیمحمدی تمدید شد