مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 12:452019-11-16سياسي

صنایع شمال کشور با انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی از بین می رود


مهدی مدیری، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های گیلان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به انتقال آب خزر به سمنان گفت: - دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های گیلان گفت: با اجرای پروژه انتقال آب خزر به فلات مرکزی، تأسیسات و صنایع شمال کشور در کنار صید و صیادی از بین خواهد رفت.

مهدی مدیری، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های گیلان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به انتقال آب خزر به سمنان گفت: با موافقت عیسی کلانتری، رییس سازمان محیط زیست با انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی فریاد دلسوزان محیط زیست بلند شد.

مدیری مطرح کرد: دریاچه خزر یک دریاچه بسته است و هرگونه دستکاری در یک سیستم بسته مانند خزر تبعات غیرقابل جبرانی خواهد داشت، لذا در صورت اجرای این پروژه آب خزر پس روی خواهد کرد و تأسیسات و صنایع شمال کشور در کنار صید و صیادی از بین خواهد رفت البته پس روی آب تبعات زیادی به محیط زیست وارد می کند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های گیلان بیان کرد: یکی از دلایل های مطرح شده در خصوص انتقال آب خزر به سمنان، موضوع مصارف غیرشرب در این استان است که آب مورد نیاز صنایع سنگینی تامین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع شمال کشور با انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی از بین می رود

صنایع شمال کشور با انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی از بین می رود