مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 13:342019-11-16اقتصادي

خلع ید بیش از 18 هزار مترمربع از اراضی ملی در شهرستان نکا


با صدور دستور قضایی و همکاری اداره منابع طبیعی شهرستان، مکان مورد نظر به متراژ بیش از 18 هزار مترمربع و ارزش هفت میلیارد و 200 میلیون تومان رفع تجاوز و خلع ید شد.

- حجت السلام والمسلمین ملاکریمی در این خصوص گفت: حسب گزارش مردمی مبنی بر تصرف منابع ملی در منطقه گلبستان، با حضور میدانی در مکان تصرف شده مشاهده شد که متاسفانه از سنوات قبل منابع طبیعی منطقه مورد تعدی و تصرف قرار گرفته شده است.

دادستان نکا افزود: با صدور دستور قضایی و همکاری اداره منابع طبیعی شهرستان، مکان مورد نظر به متراژ بیش از  18 هزار مترمربع و ارزش هفت میلیارد و 200 میلیون تومان رفع تجاوز و خلع ید شد.

این مقام قضایی ادامه داد: با توجه به حساسیت و ارزش جغرافیایی این منطقه، در بازدید از چندین نقطه مشخص شد در بخش های دیگری از این منطقه نیز توسط عده ای تصرف صورت گرفته و ضمن قطع درختان از 20 سال قبل، ویلا سازی  نیز انجام شده است.

حجت الاسلام و المسلمین ملاکریمی اظهار کرد: با دستور قضایی مقرر شد کارشناسان منابع طبیعی دقیقا موضوع را بررسی نموده و در صورتی که در محدوده منابع طبیعی و ملی اقدام به ساخت و ساز شده باشد، گزارش به دادستانی ارسال تا اقدامات به موقع در این خصوص انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلع ید بیش از 18 هزار مترمربع از اراضی ملی در شهرستان نکا

خلع ید بیش از 18 هزار مترمربع از اراضی ملی در شهرستان نکا