موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - هيات مديره استقلال - رييس هيات مديره استقلال - دشت مغان - سيرغان - صفحه فيس بوك ظريف - آويگدور ليبرمن - توليدات روستاييان و عشاير - آيت الله محمدرضا عابديني - محصولات باغي - كارت ورود به جلسه دكتري - اودلو - نصب دوربين مدار بسته - اولويت هاي پژوهشي - ايسنا قم - راهكار دو دولتي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 06:522019-11-18اقتصادي

صادرات کیفی و توام با صداقت به توسعه روابط بین الملل کمک می کند


صادرات محصولات کیفی و رفتار توام با صداقت می تواند به توسعه روابط بین المللی و بازرگانی ایران با سایر کشورها کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هدایت الله جمالی پور روز دوشنبه در دیدار با اعضای اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین که در دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: اگر بخواهیم تولید رونق بگیرد باید زیرساختها در شهرک های صنعتی تقویت شود و حمایت ما نیز هدفمند باشد تا کارها نتیجه دهد.

استاندار قزوین تصریح کرد: ایجاد شهرک های صنعتی در این شرایط باید بر اساس نیاز باشد و هر جا شهرکی قرار است ایجاد شود ابتدا زیرساخت ها را ایجاد کنیم تا کارها مغفول نماند و استقبال هم باشد تا هزینه هدر نرود.

وی گفت: بانک ها در گرفتن وثیقه از توصایدکننده و صادرکننده باید شرایط کارآفرینان را در نظر بگیرند و اگر وثیقه ها متقن بود ایراد نگیرند و این که فقط سند خانه قبول می شود و سند کارخانه را نمی پذیرند منطقی نیست.

جمالی پور افزود: یک راه رابطه با کشورها تجارت و صادرات است و تعمیق روابط عاطفی و تجارت هم اهمیت مضاعفی دارد و از انجا که در کشور ظرفیت بالایی در تجارت و ارتباط فرهنگی داریم همه باید از آن برای توسعه پایدار استفاده کنیم.

وی بیان کرد: راه ارتباط با دیگران و تدوام آن صداقت است تا روابط بیشتری را شکل دهیم و در این راه نباید در کالاها تقلب باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات کیفی و توام با صداقت به توسعه روابط بین الملل کمک می کند

صادرات کیفی و توام با صداقت به توسعه روابط بین الملل کمک می کند