مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 07:402019-11-18سياسي

شناور بودن حقوق و دستمزد به نفع کارگران نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محمدرضا خیراندیش صبح امروز در نشست هم اندیشی پیرامون برگزاری مراسم گرامیداشت 29 آبان سالروز تصویب قانون کار در خانه کارگر ساوه اظهار کرد: خانه کارگر این شهرستان ها در سال جاری موفق به کسب رتبه برتر در بین 60 خانه کارگر کشور شد.

وی افزود: برگزاری دوره های آموزشی متنوع، جذب جامعه کارگری به عضویت و شرکت در دوره های آموزشی کوتاه مدت و رایگان خانه کارگر بخشی از شاخص های این انتخاب بوده است.

معاون خانه کارگر شهرستان های ساوه و زرندیه با اشاره به خصوصی سازی واحدهای صنعتی اظهار کرد: ادامه روند خصوصی سازی به نفع جامعه کارگری نیست و با ادامه آن کارگران مخالف هستند.

خیراندیش در خصوص فصل ششم قانون کار بیان کرد: امروزه تشکل ها و شوراهای اسلامی کمرنگ شده که نسبت به تقویت آن باید هوشیار بود و هرگونه تغییری در  قانون کار مخالفت و ضرر جامعه کارگری را در پی دارد.

وی در خصوص شناور بودن حقوق و دستمزد کارگران و اجرای افزایش آن بر اساس لحاظ کردن شرایط  تورم در مناطق مختلف نیز گفت: این امر به هیچ عنوان به نفع کارگران نیست و برخی کارفرمایان به بهانه های واهی به دنبال حذف عیدی و پاداش (دو برابر پایه حقوق ) هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناور بودن حقوق و دستمزد به نفع کارگران نیست

شناور بودن حقوق و دستمزد به نفع کارگران نیست