مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 09:182019-11-18سياسي

طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان پیگیری شود


استاندار سمنان بابیان اینکه وزارت نیرو باید طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان را پیگیری کند، گفت: این طرح می بایست در پروژه های تبصره 19 بودجه سال 99 قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رضا آشناگر پیش از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح هم زمان پروژه های آب رسانی شهرستان های گرمسار و آرادان بابیان اینکه طرح انتقال آب خزر یکی از راه کارهای برون رفت استان سمنان از معضل خشک سالی است، ابراز کرد: از وزارت نیرو می خواهیم تا این طرح را پیگیری کنند.

وی بابیان اینکه پیگیری های وزیر نیرو می تواند سبب شود تا این پروژه عظیم در تبصره 19 بودجه سال 99 قرار گیرد، ابراز کرد: برای این طرح بخش خصوصی نیز اعلام آمادگی کرده اما می بایست وزارت نیرو پیگیری جدی درباره این طرح داشته باشد.

استاندار سمنان بابیان اینکه چند طرح بزرگ آب رسانی دیگر در استان وجود دارند که بعضاً نیمه کاره رهاشده اند، تأکید کرد: یکی از این طرح ها آب رسانی از چشمه ساران قطری به شاهرود است که می بایست با همراهی همه دستگاه ها، راه حلی برای برون رفت از این مشکل بین استان های گلستان و سمنان بیابیم.

آشناگر بابیان اینکه سمنان برای توسعه، نیازمند تأمین منابع آبی جدید است، گفت: معادن جنوب دامغان و شاهرود ، معادنی با ظرفیت های بسیار خوب هستند که متأسفانه خام فروشی می کند که در صورت تخصیص منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان پیگیری شود

طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان پیگیری شود