مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 22:502019-11-18اقتصادي

میلیون ها آمریکایی گرفتار در چرخه مشاغل کم درآمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، اقتصاد ما بزرگ ترین اقتصاد ی است که تاکنون جهان به خود دیده، درست است؟ پاسخ این سئوال بستگی به این دارد که از چه کسی بپرسید.

- 53 میلیون آمریکایی یا حدود 44 درصد از مجموع شاغلان آمریکایی واقع در سنین 18 تا 64 سال، کم درآمد یا کم مهارت قلمداد می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، اقتصاد ما بزرگ ترین اقتصاد ی است که تاکنون جهان به خود دیده، درست است؟ پاسخ این سئوال بستگی به این دارد که از چه کسی بپرسید.

برای مثال یک گزارش جدید نشان می دهد که 53 میلیون آمریکایی یا حدود 44 درصد از مجموع شاغلان آمریکایی واقع در سنین 18 تا 64 سال، کم درآمد یا کم مهارت قلمداد می شوند.

بر اساس گزارشی که موسسه بروکینگز منتشر کرده، بسیاری از این مزدبگیران گرفتار یک اقتصاد ناکارآمد شده اند که حدود 10 دلار و 22 سنت در هر ساعت دستمزد می گیرند و در هر سال کمتر از 20 هزار دلار با خود به خانه می برند.

درصد بسیار عمده ای از این افراد از بدهی های کمرشکنی رنج می برند، از جمله وام های دانشجویی، وام اتومبیل و یا بدهی های کارت های اعتباری.

دستمزد این عده تکاپوی باز پرداخت دیونی که آنها بابت گذران زندگی دریافته کرده اند نمی کند و تصور بر این است که با وقوع رکود بعدی که در راه است، زندگی مالی آنها نابود خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میلیون ها آمریکایی گرفتار در چرخه مشاغل کم درآمد

میلیون ها آمریکایی گرفتار در چرخه مشاغل کم درآمد