مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 05:502019-11-20سياسي

پیوستن دانشگاه کوثر بجنورد به دانشگاه های مجازی جهان اسلام


دانشگاه کوثر بجنورد به دانشگاه های مجازی جهان اسلام پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ؛ مرکز خراسان شمالی، رییس دانشگاه کوثر بجنورد گفت: این دانشگاه به عضویت شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام سی.

آی.

ان.

وی.

یو درآمد.

علیرضا حسینی هدف از پیوستن به شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام را ایجاد و تقویت ارتباط علمی، پژوهشی و آموزشی بین دانشگاه های کشور های اسلامی عنوان کرد و گفت: با ایجاد این شبکه، تبادلات علمی، آموزشی و تحقیقاتی مراکز دانشگاهی کشور های عضو به شیوه مجازی افزایش خواهد یافت و علاوه بر اشتراک گذاشتن توانمندی ها، زمینه انجام پروژه های مشترک برای اعضا را فراهم می کند.

دانشگاه های مجازی جهان اسلام از شبکه های کمیته دائمی همکاری های علمی و فناوری کشور های عضو سازمان همکاری های اسلامی با نام اختصاری کامستک COMSTECH است که برای تحقق عدالت در عرصه دانش و اندیشه با تعمیق و تثبیت آموخته ها تلاش می کند و اساتید و دانشجویان از طریق این شبکه می توانند با توجه به علایق و گرایش های خود به عرضه توانمندیشان در زمینه های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی بپردازند.

دانشگاه هایی که خدمات علمی، آموزشی و پژوهشی خود را به صورت الکترونیکی و مجازی در حیطه جهان اسلام ارائه می دهند، می توانند در این شبکه دانشگاهی عضویت داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوستن دانشگاه کوثر بجنورد به دانشگاه های مجازی جهان اسلام

پیوستن دانشگاه کوثر بجنورد به دانشگاه های مجازی جهان اسلام