مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 07:002019-11-20سياسي

تفکر و منش داعش های جدید بروز پیدا کرد/مانع سوءاستفاده و افزایش خودسرانه قیمت شوید


امام جمعه کرج در واکنش به حوادث اخیر اعلام کرد: نکته تأسف برانگیز این فتنه، هدف قرار دادن هم زمان اموال عمومی و نیز دارایی های مردم بوده که با توجه به خشونت ذاتی اشرار نقاب دار حرفه ای، - ایسنا/البرز امام جمعه کرج در واکنش به حوادث اخیر اعلام کرد: نکته تأسف برانگیز این فتنه، هدف قرار دادن هم زمان اموال عمومی و نیز دارایی های مردم بوده که با توجه به خشونت ذاتی اشرار نقاب دار حرفه ای، چیزی جز تداعی بروز تفکر و منش داعش های جدید در اذهان متبادر نمی شود.

نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز و امام جمعه کرج در واکنش به حوادث و رخدادهای پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، طی بیانیه ای با قدردانی از مردم شریف، بصیر و ولایت مدار استان که صفوف خود را از اشرار جدا کرده و اجازه سوءاستفاده به خناثان ندادند، به مسئولین اجرایی استان تحت اشراف و نظارت استاندار البرز مواردی را متذکر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن بیانیه به این شرح است: بِسمِ الله الرَّحمَنِ الرِّحیمِ وَ مَکَروا وَ مَکَرَاللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ در پی اعلام افزایش قیمت بنزین، نگرانی هایی در میان مردم ایجاد شد.

نگرانی هایی که با اعتراضاتی همراه بود و آشوبگران با موج سواری بر آن، سعی کردند، امنیت را از استان سلب کنند و از این طریق، مطالبات مشروع مردم را به انحراف بکشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر و منش داعش های جدید بروز پیدا کرد/مانع سوءاستفاده و افزایش خودسرانه قیمت شوید

تفکر و منش داعش های جدید بروز پیدا کرد/مانع سوءاستفاده و افزایش خودسرانه قیمت شوید