مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 10:002019-11-20سياسي

دولت به تعهدات خود عمل کند/ نگذارید مشکلی بر مشکلات معیشتی مردم اضافه شود


نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه امروز ملت دِین خود را با حضور در صحنه ادا کرد، گفت: دولت به تعهدات خود در کنترل قیمت ها و واریز یارانه ها عمل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید احمد میرعمادی امروز چهارشنبه در سخنرانی در راهپیمایی امروز مردم خرم آباد در راستای تقویت امنیت و وحدت جامعه، با اشاره به اینکه امروز مردم ولایتمدار و با بصیرت لرستان ثابت کردند که وفادار به انقلاب و نظام هستند و ایمان و اعتقاد راسخ به مسیر باعظمت نظام جمهوری اسلامی ایران دارند، اظهار داشت: امروز مردم غیرت دینی، بیداری و هوشیاری خود را به نمایش گذاشتند و در راهپیمایی شرکت کردند.

وی تصریح کرد: مردم امروز اعلام کردند که درست است در فشار اقتصادی و گرانی به سر می برند، اما هرگز این بهانه ای نخواهد شد تا به امنیت و اقتدار کشور ما آسیبی برسد.

مردم به صحنه آمدند تا اعلام کنند که تابع ولایت هستند نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه امروز مردم به صحنه آمدند تا بگویند درست است که از شکل اجرایی طرح مدیریت مصرف سوخت و افزایش قیمت بنزین گلایه و حرف و اعتراض داریم اما هرگز دست از رهبرمان نمی کشیم، افزود: مردم امروز به صحنه آمدند تا بگویند علی رغم همه انتقادات و اعتراضاتی که داریم اما وقتی رهبر بزرگوار و حکیم انقلاب از تصمیم سران قوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به تعهدات خود عمل کند/ نگذارید مشکلی بر مشکلات معیشتی مردم اضافه شود

دولت به تعهدات خود عمل کند/ نگذارید مشکلی بر مشکلات معیشتی مردم اضافه شود