مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 11:052019-11-20سياسي

تایید صحت انتخابات تعیین احزاب عضو کمیسیون ماده 10


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پروانه مافی در تشریح نشست امروز کمیسیون ماده 10 احزاب، اظهار داشت: در نشست امروز این کمیسیون، گزارشی از سوی دبیر این کمیسیون پیرامون انتخاب دبیران کل استانی و ملی در جهت عضویت در کمیسیون ماده 10 ارائه کرد و هیات نظارت .

- عضو ناظر مجلس در کمیسیون ماده 10 احزاب گفت: صحت انتخابات تعیین احزاب ملی و استانی عضو کمیسیون ماده 10 تایید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، پروانه مافی در تشریح نشست امروز کمیسیون ماده 10 احزاب، اظهار داشت: در نشست امروز این کمیسیون، گزارشی از سوی دبیر این کمیسیون پیرامون انتخاب دبیران کل استانی و ملی در جهت عضویت در کمیسیون ماده 10 ارائه کرد و هیات نظارت نیز این انتخابات را تایید کرده است و به صورت رسمی این انتخابات تایید شد.

عضو ناظر مجلس در کمیسیون ماده 10 احزاب بیان کرد: آقای تبرایی برای احزاب استانی و قدرتعلی حشمتیان از حزب مستقلین انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه در نشست امروز پیرامون برگزاری کنگره های چند حزب صحبت شد، افزود: چند حزب نیز درخواست تشکیل شعبه در استان های دیگر را داده اند.

مافی ادامه داد: سازمان معلمان ایران، حزب اسلامی کارگران، جمعیت ایثار گران انقلاب اسلامی، جامعه جوانان متحد اسلامی، حزب آزادی، حزب تدبیر و توسعه، حزب همبستگی دانش آموختگان، ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید صحت انتخابات تعیین احزاب عضو کمیسیون ماده 10

تایید صحت انتخابات تعیین احزاب عضو کمیسیون ماده 10