مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 16:152019-11-20سياسي

100 ویژه برنامه هفته بسیج در نکا اجرا می شود


فرمانده سپاه ناحیه نکا از اجرای هزار و 100 برنامه به مناسبت هفته بسیج درغالب 100 عنوان توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت شهری و روستایی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجیدرضا شعبانی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان نکا با اشاره به شعار محوری هفته بسیج اظهار کرد: بسیج، 40سال خدمت، جهاد و شهادت شعار امسال هفته بسیج می باشد که فلسفه تشکیل و خدمات بسیج از ابتدا تا کنون را تشریح می کند.

وی از بسیج به عنوان نسخه شفابخش همه ملت های جهان یادکردو همچنین افزود: بسیج تنها مختص جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه هر ملتی اگر پای کار کشور خود بیاید قطعا به موفقیت های این چنینی دست می یابد در واقع این نسخه در هر نقطه از جهان قابلیت اجرایی شدن دارد.

ماندگاری بسیج ریشه در عمق اسلامی دارد به گفته فرمانده سپاه ناحیه نکا این نسخه برای همه ی دوران انقلاب اسلامی در دهه های مختلف کاربرد دارد در واقع امروز با ورود دهه پنجم این داروی شفابخش برای پیش بردن دهه پنجم انقلاب به خوبی می تواند پاسخگوی این قشر باشد این امر در حالی است که دشمنان تمایل ندارند جشن 40 سالگی انقلاب را به وضوح ببیند اما غافل از اینکه این انقلاب ماندنی و دلیل این ماندگاری در بین مردم ریشه در عمق اسلامی و الگوبرداری از عاشورا و فرهنگ مهدوی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 ویژه برنامه هفته بسیج در نکا اجرا می شود

100 ویژه برنامه هفته بسیج در نکا اجرا می شود