مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 06:202019-11-21سياسي

تغییر کاربری برخی مراکز بهاران/ساماندهی6 هزار معتاد وظیفه سنگینی است


رییس سازمان مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت : برخی از مراکز بهاران تغییر کاربری داده بودند که همه این مراکز به سازمان مشارکت های اجتماعی باز می گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتوضیح داد: آنچه استاندار تهران به آن استناد کرد، ماده هشتاد قانون برنامه پنجم است که برای بازپروری شش هزار معتاد متجاهر در یک سال، تکالیفی را مشخص کرده است.

عمده وظیفه ای هم که در بند سه ماده هشتاد قانون و هم در سایر موارد به آن اشاره شده، بیشتر تأمین زیرساخت است.

وی ادامه داد: در حال حاضر، در حال فراهم کردن مقدمات کار هستیم تا مراکزی را که از قدیم تحت عنوان مرکز بهاران برای ساماندهی و مهارت آموزی معتادان فعالیت می کردند، در اختیار بخش غیردولتی بگذاریم زیرا متخصص این کار هستند و توانمندی آن را دارند.

حسینی با اشاره به این که در گذشته مراکز بهاران به مرور زمان در برخی از مناطق کاربری دیگری پیدا کرده و توسط دیگر واحدها تملک (از نظر بهره برداری نه از نظر مالکیت) شده بودند، گفت: در بعضی نقاط این مراکز به ساختمان اداری تبدیل شده بودند.

خوشبختانه از سوی شهردارتهران برای مناطق و واحدهای ستادی و سازمان های شهرداری ابلاغیه ای ارسال و تاکید شده همه آنچه تحت عنوان مراکز بهاران است باید دراختیار و بهره داری سازمان رفاه و خدمات و مشارکت های اجتماعی قرار گیرد که این اتفاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر کاربری برخی مراکز بهاران/ساماندهی6 هزار معتاد وظیفه سنگینی است

تغییر کاربری برخی مراکز بهاران/ساماندهی6 هزار معتاد وظیفه سنگینی است