مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 09:352019-11-21اقتصادي

چپاول نفت و گاز یمن به روایت آمار و ارقام


در حالی بیش از 10 میلیون نفر از مردم یمن در آستان قحطی قرار دارند که رییس جمهور فراری آن و عربستان سعودی، میلیاردها دلار نفت و گاز این کشور را با قاچاق، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سازمان ملل در آخرین گزارش خود در ماه می گذشته اعلام کرد که بیش از 10 میلیون یمنی در یک قدمی قحطی قرار دارند و بیش از دو سوم مردم این کشور یعنی حدود 20 میلیون نفر، نیازمند کمک های بشردوستانه هستند و زیر خط فقر هستند.

مارک لوکوک نماینده دبیر کل سازمان ملل در امور انسان دوستانه هم گفت که سازمان ملل فقط ده درصد از میزان کمک های اعلامی دهها کشور از جمله عربستان سعودی و امارات عربی متحده به مردم یمن را دریافت می کند و بیشتر این کمک ها، جنبه تبلیغاتی دارند؛ به نحوی که ریاض و ابوظبی دائما مدعی کمک چند میلیارد دلاری به یمن هستند، ولی آمارهای سازمان ملل نشان می دهد که تمامی کشورهایی که به یمن کمک می کنند، حدود 350 میلیون دلار به مردم این کشور کمک می کنند؛ مبلغی قریب به سهم عربستان سعودی و امارات.

روزنامه المراسل یمن با انتشار گزارشی اختصاصی به بررسی درآمدهای نفتی و گازی کشور یمن پرداخته و می نویسد، این سؤال مطرح است که آیا واقعا مردم یمن به کمک خارجی نیاز دارند؟ درآمدهای کشوری که دولت [عبد ربه منصور] هادی [رییس جمهوری فراری یمن] بیش از 90 درصد از آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چپاول نفت و گاز یمن به روایت آمار و ارقام

چپاول نفت و گاز یمن به روایت آمار و ارقام