مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 12:302019-11-21سياسي

فراهم نکردن فرصت برای آشوبگری و موج سواری دشمن


نباید زمینه را برای آشوبگری و موج سواری دشمنان فراهم کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، نماینده ولی فقیه در استان در جمع راهپیمایان با اشاره به دسیسه های دشمنان علیه کشورمان گفت: دشمن مترصد، به دنبال کوچکترین فرصت برای موج سواری برفتنه ها است و ملت باید مراقب باشد که این زمینه برای آنان فراهم نشود.

آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه امروز مردم خطه غیرت در کهگیلویه وبویراحمد در حرکتی خود جوش بار دیگر انقلابی بودن خود را بار دیگر به همگان نشان دادند افزود: اقدام وقیحانه آشوبگران در شان ملت ایران نبود و ملت بصیر ایران در حمایت از رهبر معظم انقلاب و پاسداری از ارزشها و آرمانها انقلاب و امنیت کشور ثابت کردند در دنیا بی نظیر هستند .

وی با بیان اینکه وجود تحریم ها و فشار های اقتصادی برای ملتی که منادی حریت و آزادگی در جهانند امری بدیهی است ادامه داد: برای دست یابی به اقتدار،صلابت و پایداری در برابر دشمنان باید از تحریم های عبور کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: پرسش و انتقاد حق همگان است اما حساب دشمن زخم خورده، اشرار،آشوبگر و فتنه انگیز با افرادی که در آرامش و با منطق اعتراض خود را بیان می کنند کاملا جدا است و دستگاه قضا باید بادر نظر گرفتن این دو موضوع، برخورد مناسب و تاثیر گذار داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم نکردن فرصت برای آشوبگری و موج سواری دشمن

فراهم نکردن فرصت برای آشوبگری و موج سواری دشمن