مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 20:202019-11-21فرهنگي

دست اندرکاران حوزه چاپ و نشر به دنبال افزایش سرانه مطالعه باشند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: متولیان عرصه فرهنگ و دست اندرکاران چاپ و عرضه کتاب باید به دنبال افزایش سرانه مطالعه در کشور باشند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: متولیان عرصه فرهنگ و دست اندرکاران چاپ و عرضه کتاب باید به دنبال افزایش سرانه مطالعه در کشور باشند.

احمدحسین فتایی در بازدید از دو انتشارات ستارگان آسمان و هاویر در خرم آباد که به مناسبت بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران انجام گرفت، اظهار کرد: ناشران و کتاب فروشی های لرستانی باید در خصوص چاپ و عرضه کتاب به نیازهای استانی توجه ویژه ای داشته باشند.

وی با تأکید بر اهمیت کتاب در توسعه فرهنگی جوامع بشری، افزود: اقدامات ما در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی، فقط به هفته کتاب ختم نمی شود و ما در طول تمام سال این گونه فعالیت ها را به اجرا در می آوریم که بزرگ ترین آن برگزاری نمایشگاه کتاب استانی است.

فتایی ادامه داد: بر اساس شعار بیست و هفتمین دوره هفته کتاب، ما در این هفته به دنبال تحقق شعار حال خوش خواندن هستیم و در این راستا برنامه های فرهنگی و هنری متنوعی را طراحی کرده ایم که مهم ترین آن آیین تجلیل از خادمان نشر استان است که در آخرین روز هفته برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست اندرکاران حوزه چاپ و نشر به دنبال افزایش سرانه مطالعه باشند

دست اندرکاران حوزه چاپ و نشر به دنبال افزایش سرانه مطالعه باشند