مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 10:252019-11-22سياسي

تفکر بسیجی الهام بخش مقاومت است/ آشوبگران مطالبه به حق مردم را از بین بردند


نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه تفکر بسیجی الهام بخش مقاومت و ایستادگی در عصر حاضر است، گفت: آشوبگران و اخلال گران و اشرار مطالبه به حق مردم را از بین بردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد ضمن سفارش همگان به تقوای الهی اظهار داشت: تقوا نشانه کمال انسانیت است.

وی تصریح کرد: امام علی(ع) می فرماید خوشا به حال کسی که خودش را کوچک بشمارد، خوشا به حال کسی که کسب و کارش حلال و پاکیزه باشد، خوشا به حال کسی که باطن خود را اصلاح کند، خوشا به حال کسی که اخلاقش را نیکو کند .

بسیج درخت پرثمر و گنجینه پایان ناپذیر انقلاب اسلامی است امام جمعه خرم آباد با اشاره به 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام بزرگوار ما در سال 1358، گفت: بسیج درخت پرثمر و گنجینه پایان ناپذیر انقلاب اسلامی ایران است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه بالاترین و بهترین تعبیری که راجع به بسیج وجود دارد کلام امام بزرگوار و رهبر عزیز ماست، تصریح کرد: امام راحل تعبیرش این است که بسیج لشکر مخلص خداست ؛ شاکله اصلی بسیج اخلاص است، رهبر فرزانه انقلاب می فرماید بسیج نیروی کارآمد برای همه میدان ها و بهترین مدافع اسلام و انقلاب است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر بسیجی الهام بخش مقاومت است/ آشوبگران مطالبه به حق مردم را از بین بردند

تفکر بسیجی الهام بخش مقاومت است/ آشوبگران مطالبه به حق مردم را از بین بردند