مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 11:552019-11-22بين الملل

ایرباس پهپاد مخفی خود را توسعه داد


شرکت هواپیماسازی اروپایی ایرباس (Airbus) با همکاری وزارت دفاع فدرال آلمان موفق به توسعه پهپادی جدید به نام لوت (LOUT) شده است.

- شرکت هواپیماسازی اروپایی "ایرباس" (Airbus) با همکاری "وزارت دفاع فدرال آلمان" موفق به توسعه پهپادی جدید به نام "لوت" (LOUT) شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایرباس در سال 2007 به صوت مخفیانه ساخت یک پهپاد مجهز به فناوری رادارگریزی را آغاز کرد و از سال 2010 همکاری خود را با وزارت دفاع آلمان برای توسعه این پهپاد آغاز کرد.

این پروژه در سال 2010 پشتیبانی وزارت دفاع فدرال در آلمان را دریافت کرد و عملیات ساخت آن در تاسیسات ایرباس در شهرهای برمن و منچینگ ، بایرن ، آلمان انجام شد.

این هواپیمای بدون سرنشین که لوت نام دارد از دید رادارها مخفی خواهد ماند و رادارها قادر به شناسایی آن نخواهند بود زیرا مجهز به فناوری رادار گریزی است.

تکنولوژی رادارگریزی که LO technology (تکنولوژی کم دیده شدن) هم نامیده می شود، یک زیر مجموعه از تاکتیک های نظامی و اقدامات متقابل الکترونیکی منفعل است که شامل طیف وسیعی از تکنیک های مورد استفاده در هواپیما، کشتی ها، زیردریایی ها، موشک ها و ماهواره ها برای کمتر دیده شدن شان در برابر رادار، امواج فروسرخ و دیگر روش های تشخیص می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرباس پهپاد مخفی خود را توسعه داد

ایرباس پهپاد مخفی خود را توسعه داد