مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 08:302019-11-23فناوري

تماشای برنامه های تلویزیون بدون اینترنت


محققان یک شرکت دانشبنیان اصفهانی موفق به طراحی و تولید یک سامانه برای مشاهده شبکه های تلویزیون مدیریت شده در بستر شبکه بدون نیاز به اینترنت شدند.

- ایسنا/اصفهان محققان یک شرکت دانشبنیان اصفهانی موفق به طراحی و تولید یک سامانه برای مشاهده شبکه های تلویزیون مدیریت شده در بستر شبکه بدون نیاز به اینترنت شدند.

مدیر­عامل یک شرکت دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نمایشگاه اتوکام فرصتی مناسب برای ارائه محصولات شرکتهای دانش بنیان است که نمایشگاه امسال در محیط استارتاپ ها و دانش ­بنیان­ ها در فضایی مناسب برگزار شد.

آریان ستوده افزود: نرم افزار اکوسیستم کاریابی آنلاین، پخش کننده تلویزیون همراه با کنداکتور و دیجیتال ساینج درون سازمانی، سامانه رزرو ورزشی، سامانه تلوزیون تحت شبکه (IPTV ) و بسترهای مخابراتی و سرویس پیامکی از جمله محصولات این شرکت هستند.

وی گفت: IPTV، شبکه های تلویزیونی را در بستر شبکه داخلی سازمان پخش می­ کند و کاربران با استفاده از اپلیکیشن تلفن همراه یا رایانه شخصی بدون نیاز به اینترنت به شبکه تلویزیونی دسترسی پیدا می کنند و یا می توانند محتوای داخل سازمان را ببینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماشای برنامه های تلویزیون بدون اینترنت

تماشای برنامه های تلویزیون بدون اینترنت