مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 12:162019-11-23سياسي

مناطق محروم و هدف گروه های جهادی استان همدان


مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان کبودراهنگ، رزن و فامنین را از مناطق محروم استان و منطقه هدف گروه های جهادی دانست.

- ایسنا/همدان مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان کبودراهنگ، رزن و فامنین را از مناطق محروم استان و منطقه هدف گروه های جهادی دانست.

سرهنگ علی قراباغی شنبه 2 آذرماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه بسیج سازندگی با توجه به حضور جوانان بسیجی در مناطق محروم برای ساماندهی به فرمان مقام معظم رهبری(حفظ الله) در 17 اردیبهشت سال 1379 تأسیس شد، اظهار کرد: ابتدا وظیفه بسیج سازندگی ساماندهی به فعالیت های داوطلبانه دانش آموزان، دانشجویان و بسیجیانی بود که به صورت جهادی در مناطق محروم حضور یافته و به مردم این مناطق در زمینه های عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، آموزشی خدمات رسانی می کردند.

وی ادامه داد: با ساماندهی این فعالیت های داوطلبانه و خیرخواهانه در قالب گروه های جهادی، حمایت ها و پشتیبانی ها از این گروه ها نیز افزایش یافت و حمایت و پشتیبانی گروه های جهادی را که به مناطق محروم اعزام می شوند، از نظر امکانات مورد نیاز برای انجام اینگونه فعالیت ها صورت گرفت.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان همدان با بیان اینکه بسیج سازندگی در طرح هایی چون اردوهای جهادی، محرومیت زدایی، اقتصاد مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق محروم و هدف گروه های جهادی استان همدان

مناطق محروم و هدف گروه های جهادی استان همدان