مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 12:252019-11-23سياسي

تکذیب محدود شدن برگزاری راهپیمایی های بازگشت غزه به یک بار در ماه


هیأت ملی عالی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره در نوار غزه اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی درخصوص این که تظاهرات بازگشت تنها یک بار در هر ماه برگزار شود، - تکذیب محدود شدن برگزاری "راهپیمایی های بازگشت" غزه به یک بار در ماه هیأت ملی عالی "راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره" در نوار غزه اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی درخصوص این که تظاهرات بازگشت تنها یک بار در هر ماه برگزار شود، تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از فلسطین الیوم، ماهر مزهر، عضو کمیته مرکزی جبهه خلق و عضو هیأت ملی عالی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره تصریح کرد: اخباری در شبکه های اجتماعی درخصوص اینکه تظاهرات بازگشت تنها یک بار در هر ماه برگزار شود، منتشر شده است، این اخبار نادرست است و این هیأت راهپیمایی های بازگشت را مدیریت می کند و راهپیمایی های بازگشت تا زمان تحقق کامل اهداف خود ادامه خواهد داشت.

مزهر همچنین تأکید کرد: این هیأت این جمعه به خاطر منافع عمومی و عالی ملت فلسطین تصمیم جسورانه و مسئولانه ای مبنی بر لغو برگزاری این راهپیمایی و به تعویق انداختن آن به جمعه آتی گرفت.

وی همچنین خاطرنشان کرد: این هیأت 22 نوامبر اقدام به برگزاری راهپیمایی بازگشت نکرد تا فرصت را به دلیل اوضاع امنیتی خطرناک که نوار غزه شاهد آن است، از اشغالگران بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب محدود شدن برگزاری راهپیمایی های بازگشت غزه به یک بار در ماه

تکذیب محدود شدن برگزاری راهپیمایی های بازگشت غزه به یک بار در ماه