مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 13:402019-11-23اجتماعي

سوخت سرویس مدارس بوشهر تامین می شود/ لزوم ثبت نام در سامانه سپند


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به فعالیت شش هزار و 700 سرویس مدرسه در استان گفت: سوخت سرویس مدارس در صورت ثبت نام رانندگان در سامانه سپند تامین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، غلامرضا دانش فر در نشست با مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان به نشست های استانی با موضوع سوخت اشاره کرد و گفت: سوخت سرویس مدارس از دغدغه های همه سازمان و نهاد های استانی بود که مسوولان قول همکاری های لازم را در این موضوع دادند.

وی شرط همکاری با سرویس مدارس در موضوع سوخت را ثبت نام سرویس های مدارس در سامانه سپند دانست و افزود: هر سرویس مدرسه در صورت ثبت نام در سامانه سپند 120 لیتر بنزین دریافت خواهد کرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: در حال حاضر حدود دو هزار و 700 سرویس در مناطق شهری و بیش از 4 هزار سرویس در مناطق روستایی استان فعال هستند که متاسفانه تا کنون فقط 30 درصد این سرویس های دانش آموزی در سامانه سپند ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به ثبت نام نکردن 70 درصد سرویس های دانش آموزان در سامانه سپند تاکید کرد: در صورت تخصیص سوخت به استان، این سرویس ها برای دریافت سهمیه دچار مشکل خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوخت سرویس مدارس بوشهر تامین می شود/ لزوم ثبت نام در سامانه سپند

سوخت سرویس مدارس بوشهر تامین می شود/ لزوم ثبت نام در سامانه سپند