مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 14:202019-11-23اقتصادي

هرگونه افزایش قیمت تا اطلاع ثانوی ممنوع


آخرین وضعیت قیمت ها در بازار در کارگروه تنظیم بازار استان یزد بررسی شد.

- مرکز یزد، در این نشست گزارشی از آخرین وضعیت قیمت ها در بازار و همچنین مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور برای کنترل و رصد قیمت ها در بخش های مختلف ارائه شد.

دبیر کارگروه ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور گفت: بر اساس این مصوبات همه استانداریها، دستگاه ها و وزارتخانه های متولی ضمن بهره گیری از امکانات و ظرفیت ها، نسبت به رصد و پایش مستمر و ویژه کالا های اساسی و ضروری و سایر کالا و خدمات مورد نیاز مردم اقدام و با هرگونه تخلف در زمینه های احتکار، گرانفروشی و کم فروشی برخورد نمایند.

علمدار یزدی افزود: بر اساس این مصوبات، تا اصلاع ثانوی اعمال هرگونه افزایش قیمت در کالا و خدمات ممنوع بوده و هرگونه مجوز افزایش نرخ که تا این تاریخ اعمال نگردیده است لغو می گردد و همه واحد های تولید و خدماتی مکلف به رعایت نرخ های مصوب می باشند.

استاندار در این نشست ضمن قدردانی از اعضای کارگروه ستاد تنظیم بازار استان گفت: یکی از جدیت هایی که دولت داشته و دارد در بحث تنظیم بازار و کنترل قیمت ها است.

طالبی آرامش بخشی در جامعه را یکی از وظایف مسئولان برشمرد و عنوان کرد: درشرایط فعلی نباید شاهد افزایش خودسرانه قیمت ها باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگونه افزایش قیمت تا اطلاع ثانوی ممنوع

هرگونه افزایش قیمت تا اطلاع ثانوی ممنوع