مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 20:252019-11-23سياسي

50 واحد مسکونی توسط سپاه در مناطق حاشیه شهر گرگان مرمت شد


فرمانده ناحیه سپاه شهرستان گرگان گفت: 50 واحد مسکونی توسط سپاه در مناطق حاشیه شهر گرگان مرمت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اردوی جهادی میز خدمت با حضور محمد حمیدی فرماندار شهرستان گرگان، سرهنگ فخرالدین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرگان و مدیران دستگاه های اجرایی در محله کوی عرفان گرگان برگزار شد.

سرهنگ وحید فخرالدین، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرگان در این نشست با گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: فلسفه تشکیل بسیج محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار است و با آن روحیه انقلابی و جهادی که دارد تلاش دارد مشکلات آحاد جامعه را برطرف کند.

وی افزود: در راستای ماموریت های سپاه پاسداران تاکنون 50 منزل مسکونی در مناطق حاشیه شهر گرگان مرمت شد و در راستای برنامه های فرهنگی هم اقدامات خوبی از جمله برگزاری کلاس های آموزشی انجام شده است.

فخرالدین گفت: در حال حاضر در زمینه اقتصادی صندوقی در محله کوی عرفان تشکیل شده که از طریق این صندوق در زمینه نانو تکنولوژی گچ، سیمان و مصالح ساختمانی در محله کوی عرفان در حال فعالیت است.

فرماندار گرگان هم در این نشست با گرامیداشت هفته بسیج و قیام مردم گرگان در واقعه پنجم آذر بر علیه رژیم ستم شاهی گفت: هدف از برگزاری نشست های اینچنینی این است تا ما بتوانیم مشکلات مناطق حاشیه شهر گرگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 واحد مسکونی توسط سپاه در مناطق حاشیه شهر گرگان مرمت شد

50 واحد مسکونی توسط سپاه در مناطق حاشیه شهر گرگان مرمت شد