مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 23:002019-11-23سياسي

قدرت معنوی ایران اسلامی و تربیت شدگان مقاومت


جمهوری اسلامی ایران مهره های هوشمندانه امام خمینی(ره) و امام خامنه ای را که ریشه در عمق آموزه های دینی، اسلامی و عاشورایی دارد، تربیت شدگانی را در صحنه مقاومت به وجود آورده که برخاسته از این قدرت معنوی ایران اسلامی است.

- قدرت معنوی ایران اسلامی و تربیت شدگان مقاومت جمهوری اسلامی ایران مهره های هوشمندانه امام خمینی(ره) و امام خامنه ای را که ریشه در عمق آموزه های دینی، اسلامی و عاشورایی دارد، تربیت شدگانی را در صحنه مقاومت به وجود آورده که برخاسته از این قدرت معنوی ایران اسلامی است.

محسن انتظاری هروی، مدیر بنیاد نورآوران سلامت شرق کشور در یادداشتی با موضوع قدرت معنوی ایران نوشت: مقاومت هنری است که هنرمندان در این وادی در هر بعد با هنرمندی خود قدرت معنوی ایران را به منصه ظهور و بروز می رسانند.

قدرت یابی محور مقاومت اسلامی در عرصه های فرهنگی، امنیتی و نظامی، علمی و فنی، اقتصادی و سیاسی  و علم افزایی، قدرت در آن ها از طریق فعالیت های شبکه ای است، به گونه ای که نظام سلطه و متحدانش با تمام توانمندی های وسیع سیاسی، رسانه ای، مالی، اطلاعاتی و امنیتی و نظامی خو  در برابر محور مقاومت قرار گرفته و عاجز از شکست دادن آن هاست و این خود گویای قدرت مقاومت است و این جز قدرت معنوی ایران اسلامی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت معنوی ایران اسلامی و تربیت شدگان مقاومت

قدرت معنوی ایران اسلامی و تربیت شدگان مقاومت