مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 05:152019-11-24پزشكي

شناسایی 836 بیمار مبتلا به ام اس در سیستان و بلوچستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با هدف جمع بندی و منسجم شدن بسته های حمایتی دولتی و غیردولتی در نظر گرفته شده برای بیماران مبتلا به ام اس، - تشکیل بانک جامع اطلاعاتی مبتلایان در استان سیستان و بلوچستان ضروریست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با هدف جمع بندی و منسجم شدن بسته های حمایتی دولتی و غیردولتی در نظر گرفته شده برای بیماران مبتلا به ام اس، تشکیل بانک جامع اطلاعاتی مبتلایان در استان سیستان و بلوچستان ضروریست.

دکتر سید محمد هاشمی شهری که در همایش ملی انجمن های ام اس کشور در تالار امام رضا(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان سخن می گفت ادامه داد: یکی از مهمترین مقوله ها در خصوص بیماران ام اس پس از تشخیص بیماری و انجام درمان های نگهدارنده، توانمند سازی آنان برای تولید ثروت است چرا که اشتغال دغدغه مهمی برای این افراد محسوب می شود.

وی با تاکید بر ضرورت جلب مشارکت خیرین سلامت در راستای حمایت از این بیماران ادامه داد: این افراد نیز می توانند با بهره گیری از توان خود به عنوان سرمایه انسانی، فعالیت و پویایی داشته باشند.

دکتر هاشمی شهری با اشاره به اینکه تا کنون 836 بیمار مبتلا به ام اس در استان شناسایی شده اند گفت: هم اکنون اعمال تشخیصی و درمانی بیماران مبتلا به ام اس در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) به صورت رایگان در حال ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 836 بیمار مبتلا به ام اس در سیستان و بلوچستان

شناسایی 836 بیمار مبتلا به ام اس در سیستان و بلوچستان