مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 07:162019-11-24اقتصادي

دریافت سهمیه سوخت خودرو های مدارس منوط به ثبت نام در سامانه است


در حالی که دریافت سهمیه سوخت سرویس دانش آموزی منوط به ثبت نام در سامانه سپند است، بیش از هزار سرویس همچنان ثبت نام نکرده اند.

- در حالی که دریافت سهمیه سوخت سرویس دانش آموزی منوط به ثبت نام در سامانه سپند است، بیش از هزار سرویس همچنان ثبت نام نکرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد ، معاون امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به واریز سهمیه سوخت آذرماه برای همه خودرو ها گفت: متاسفانه بسیاری از سرویس های مدارس در سامانه ثبت نام نکرده اند و بر این اساس در دریافت سهمیه سوخت خود دچار مشکل می شوند.

صادقیان سهمیه سرویس های مدارس را 120 لیتر برای خودرو های تک سوز و 60 لیتر برای خودور های دوگانه سوز عنوان کرد و افزود: تاکنون فقط 500 سرویس مدرسه اقدام به ثبت نام در سامانه کرده و تقریبا هزار سرویس دانش آموزی همچنان ثبت نام نکرده اند.

وی گفت: امیدواریم اطلاع رسانی مناسبی صورت گیرد تا مدیران مدارس تا یک هفته آتی اقدام به ثبت نام در سامانه سپند کنند تا بتوانند از سهمیه سوخت استفاده کنند.

صادقیان اظهار داشت: سرویس هایی که از سوی مدارس در سامانه به ثبت برسند، سهمیه هفته آخر آبان و همچنین آذر را دریافت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت سهمیه سوخت خودرو های مدارس منوط به ثبت نام در سامانه است

دریافت سهمیه سوخت خودرو های مدارس منوط به ثبت نام در سامانه است