مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 07:162019-11-24اجتماعي

احتمال تعطیلی مدارس اصفهان با تشدید غلظت آلاینده ها در هفته جاری


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تاکید بر ابلاغ آیین نامه اضطرار آلودگی هوای اصفهان به سازمانها گفت: احتمال تعطیلی مدارس با تشدید غلظت آلاینده های جوی در طول هفته وجود دارد.

- منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اعلام پایداری جوی در طول یک هفته اخیر توسط اداره کل هواشناسی استان اصفهان اظهار داشت: با استقرار جبهه هوای سرد و کاهش دما در کلانشهر اصفهان و شهرک های صنعتی با افزایش غلظت آلاینده ها مواجه خواهیم بود که در روز های چهارشنبه و پنج شنبه تشدید می یابد.

وی با بیان اینکه روز گذشته شاخص کیفی هوا برای گروه های حساس ناسالم و در وضعیت هشدار اعلام شد ادامه داد: با تشکیل جلسه کمیته اضطرار هوا اعلام شد که تا آخر هفته با پایداری جو، غلظت آلاینده ها به ویژه در بامداد امروز افزایش خواهد یافت و لازم است تا اقدام های لازم برای کنترل آن در سطح استان اصفهان انجام شود.

فعالیت 20 ایستگاه سنجش آلاینده ها و اعلام آن به شهروندان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام اینکه 20 ایستگاه سنجش آلاینده ها توسط محیط زیست فعال است و به اطلاع شهروندان رسیده می شود تصریح کرد: میانگین آلاینده ها در روزهای آینده هم در وضعیت هشدار برای گروه های حساس خواهد بود بنابراین ورزش دانش آموزان تا آخر هفته در فضای باز انجام نخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تعطیلی مدارس اصفهان با تشدید غلظت آلاینده ها در هفته جاری

احتمال تعطیلی مدارس اصفهان با تشدید غلظت آلاینده ها در هفته جاری