مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 09:562019-11-24سياسي

اعتبار های هلال احمر پاسخگوی نیاز های امروز کشور نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر پیوندی رییس جمعیت هلال احمر در نخستین مراسم تجلیل از واقفان، صالحین و واحدین متولی امر موقوفات اظهار کرد: - پیوندی گفت: اگر مردم به هلال احمر کمک نکنند، نمی توانیم از میزان حوادث و نیازمندی های فراوان جامعه بکاهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر پیوندی رییس جمعیت هلال احمر در نخستین مراسم تجلیل از واقفان، صالحین و واحدین متولی امر موقوفات اظهار کرد: از جمله کار های توصیه شده در اسلام ترویج صدقه، نیکوکاری و کمک به نیازمندان است و ما قدردان واقفان کشور هستیم، هر چند که به مقدار کم یا زیاد در این امر مشارکت داشتیم.

او تلاش برای رفع نیاز های موجود را باقیات صالحات فرد خیر و خانواده او دانست و گفت: ما وظیفه داریم این فرهنگ اسلامی را ترویج دهیم و با هر توانی و در هر نقطه ای از کشور برای رفع نیاز های مردم تلاش کنیم.

پیوندی با تأکید بر ضرورت قدردانی از اعتماد مردم و پاسداری از سرمایه های اجتماعی هلال احمر افزود: تلاش ما ارتقای اعتبار هلال احمر و سرمایه های اوست و همچنین بتوانیم به نیات واقفان در هلال احمر جامه عمل بپوشانیم.

رییس جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر یک نهاد دولتی نیست و اگر مردم به ما کمک نکنند نمی توانیم از میزان حوادث و نیازمندی های جامعه بکاهیم، چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار های هلال احمر پاسخگوی نیاز های امروز کشور نیست

اعتبار های هلال احمر پاسخگوی نیاز های امروز کشور نیست