مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 10:362019-11-24بين الملل

ترامپ کابوس سیاستمداران آمریکایی


مشاور امنیت ملی دولت باراک اوباما پیروزی ترامپ در دور دوم را کابوسی برای جایگاه جهانی آمریکا قلمداد کرد - ‏‎؛ روزنامه گاردین نوشت مشاور امنیت ملی دولت باراک اوباما رییس جمهور سابق آمریکا اختلافات داخلی را بزرگترین تهدید برای امنیت ملی آمریکا دانست و گفت: اختلافات شدید سیاسی در دوران ترامپ به حدی است که حتی در درون خانواده وی هم موجب تنش شده است و پیروزی ترامپ در دور دوم کابوسی برای جایگاه جهانی و رهبری ماست که حتی نمی خواهم به آن فکر کنم.

پایگاه اینترنتی روزنامه گاردین چاپ انگلیس در گزارشی به قلم جولیان برگر نوشت: سوزان رایس مشاور امنیت ملی در دولت سابق آمریکا در کتاب جدید خود (که قرار است به زودی منتشر شود) هشدار داد تفرقه های سیاسی داخلی آمریکا به بزرگترین تهدید برای امنیت ملی تبدیل شده است.

وی همچنین گفت: میزان آن اختلافات به حدی است که حتی خانواده وی هم دچار اشنقاق شده است.

رایس در کتاب خاطرات جدید خود به نام عشق سخت اضطراب خود را تشریح می کند که جیک پسرش به سمت دیگر جناح سیاسی یعنی جمهوری خواهان گرایش پیدا کرده و رهبر یکی از گروه های حامی ترامپ در دانشگاه استنفورد شده است.

سوزان رایس در مصاحبه جدید خود با روزنامه گاردین در دفتر خود در دانشگاه امریکن در واشنگتن گفت: ما تصمیمی بسیار آگاهانه گرفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ کابوس سیاستمداران آمریکایی

ترامپ کابوس سیاستمداران آمریکایی