مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 14:402019-11-24بين الملل

دروغ در مورد سلاح شیمیایی سوریه


روزنامه دیلی میل انگلیس فاش ساخت گزارش سازمان منع به کارگیری سلاح شیمیایی درمورد استفاده از بمب شیمیایی در دوما دروغ بوده است - سازمان منع به کارگیری سلاح شیمیایی گزارش را دستکاری کرد دروغ در مورد سلاح شیمیایی سوریه روزنامه دیلی میل انگلیس فاش ساخت گزارش سازمان منع به کارگیری سلاح شیمیایی درمورد استفاده از بمب شیمیایی در دوما دروغ بوده است به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه؛ روزنامه دیلی میل انگلیس فاش کرد که سازمان منع به کارگیری سلاح شیمیایی تلاش کرده است با دستکاری در یک گزارش درمورد استفاده از بمب شیمیایی در سوریه، زمینه حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه را به این کشور فراهم کند.

روزنامه دیلی میل انگلیس فاش ساخت گزارش سازمان منع به کارگیری سلاح شیمیایی درمورد استفاده از بمب شیمیایی در دوما در ریف دمشق سال 2018، دروغ بوده است.

این روزنامه تصریح کرده است سازمان منع به کارگیری سلاح شیمیایی این گزارش دروغ را آماده کرده بود تا آمریکا، انگلیس و فرانسه بتوانند با بهانه قرار دادن آن، به سوریه حمله کنند.

دیلی میل انگلیس افزود یک پیام اینترنتی که به این روزنامه رسیده است، نشان می دهد سازمان یاد شده وابسته به سازمان ملل متحد، یک گزارش حساس را درخصوص حمله شیمیایی ادعایی در سور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروغ در مورد سلاح شیمیایی سوریه

دروغ در مورد سلاح شیمیایی سوریه