مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 06:262019-11-25اقتصادي

قیمت کالاها با بگیر و ببند کنترل نمی شود


رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه قیمت کالاها با بگیر و ببند کنترل نمی شود،گفت: کنترل قیمت ها شعاری نیست که فقط جلسه بگذارید، خواهش میکنم مصاحبه نکنید و به مردم قول ندهید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در ادامه جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی تاثیر افزایش قیمت بنزین بر افزایش قیمت سایر کالا و خدمات، عزیز اکبریان رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: قیمت کالاها با بگیر و ببند و بازرسی کنترل نمی شود کنترل قیمت ها شعاری نیست که فقط جلسه بگذارید و مصاحبه کنید، خواهش می کنم مصاحبه نکنید و به مردم قول ندهید.

وی افزود: چرا در این جلسه رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیر نفت حضور نیافتند، خانم های سرپرست خانواده که سرویس مدارس بوده اند دچار مشکل شده اند.

رییس کمیسیون صنایع و معادن با انتقاد از عدم وجود سامانه های دقیق برای کنترل قیمت ها، تاکید کرد: انبارهای شما پُر است اما وقتی کالاها به دست دلالان می افتد مشکل ایجاد می شود.

اگر در این مدت سامانه های مورد نیاز را ایجاد کرده بودید مشکلی در کنترل قیمت ها وجود نداشت.

اکبریان افزود: ایجاد صندوق مکانیزه فروش شش ماه است که به دولت ابلاغ شده است، چرا این صندوق ها در فروشگاه ها نصب نشده است؟ وی با اشاره به احتکار کالاهای اساسی گفت: اگر سامانه ای از زمان ورود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت کالاها با بگیر و ببند کنترل نمی شود

قیمت کالاها با بگیر و ببند کنترل نمی شود