مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 07:162019-11-25سياسي

سومین همایش «زبان و ادبیات کردی و فارسی» برگزار شد


سومین همایش بین المللی «زبان و ادبیات کردی و فارسی؛ تعامل و تأثیرات» به همت وابستگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اربیل عراق در دانشگاه صلاح الدین اربیل برگزار شد.

- سومین همایش بین المللی زبان و ادبیات کردی و فارسی؛ تعامل و تأثیرات به همت وابستگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اربیل عراق در دانشگاه صلاح الدین اربیل برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این همایش با همکاری مشترک دانشگاه صلاح الدین اربیل اقلیم کردستان عراق و دانشگاه الزهرا(س) جمهوری اسلامی ایران به مدت سه روز در محل تالار فرهنگ و هنر دانشگاه صلاح الدین اربیل برگزار شد.

مراسم افتتاحیه این همایش با مشارکت و همکاری دانشکده های ادبیات دانشگاه صلاح الدین اربیل و دانشکده ادبیات دانشگاه الزهرا(س) و همچنین، اساتید زبان فارسی از دانشگاه های صلاح الدین، الزهرا(س)، سنندج، مهاباد (جمهوری اسلامی ایران)، ترکیه و عراق آغاز شد.

در ابتدای این مراسم که با پوشش خبری رسانه های اقلیم کردستان عراق همراه بود، جوهر، معاون دانشگاه صلاح الدین و خانم رستم پور ملکی، از دانشگاه الزهرا(س) به ایراد سخن پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین همایش «زبان و ادبیات کردی و فارسی» برگزار شد

سومین همایش «زبان و ادبیات کردی و فارسی» برگزار شد